Monday 28 May 2012

Untunglaaaaah.

assalamualikum. Hari ni hari isnin...........

okay maaf. terlebih emo plak kan? so sorry. it just luahan hati :D lol. tujuannye adalah sbb hari ni Rifhan gi umrah for again! die dah pergi 2 kali kott. tapi aku? sekali pon belum. so that's why la the tajuk kann? *jelly* huh. what ever it is, i'm happy for you :') doakan kite tau Rifhan! btw, lame tak jumpe awak. semua2 lah rinduuuuuuuuuuuuu ;( 


Okay fineeeeee! jgn tgk muka aku eh?
dah habis nak rindu rindu ni. actually plan nak hangout kat situ la sini la macaam2. tapi mcm biase, semua bende musnah! tak jadi ;( so shaddd *ayat kina* rindu jugak zaman zaman kegemilangan dan ke-glamour-an kiteorg kat sekolah dulu :D hah :D nak nak mase darjah6 mmg lah kan. 'INI SEKOLAH AKU YANG PUNYA' haha. kerek je. tp kan cer cakap siket ade ke junior aku yg kate aku sombong? k wtv maybe lah kot ade. tp i've been a good good senior :D dah jgn nak byk komen! berani lawan? penalty kick banyak kali :p haha jkjk. update with no tujuan mmg lah mcm ni kan? hehe. 

hahh! satu lagi aku terkezzzut giler bile tgk ramai sgt yg lahir 26 may ni. nak jugak share -.- btw, besttt! tak pernah aku rase mcm ni :) bile banyak kembar banyak lah yg rapat and ramai jugak lah yg akan ingat kiteorg punye birthday xD and baru tau lagi sorang yg birthday die same aku. MARYAM !! heee. x sangka bday kite same. haha. let's be twin ! eventhough kite x rapat . haha coool  kott. banyak gilooossss kembar aku. 

this is all rojak story and same goes to my bahase -.- hancusss! dengan bahase S aku lagi. mmg la....no comment *muke innocent* okay daripada xde tujuan nak tulis smpai hasilnyeeee...TADAAAAA! contoh karangan terbaik. bolehhh? alaaa boleh ahh! see? see that? hmm whatever man. oh hampir terlupe wanna inform but just for your information lah kan minggu ni gi Pahang. ke Cherating ke Kuantan entahla. somewhere around there lah kan. abang bojat kahwin. my sepupu sblh ayah. we not so rapat but i know him la. #broken english sangat -.- keshahhhh? OH MY ENGLISH! hahah. tolong promote ni. nak commision boleh? ok i tuntut. tetibe je i. vengong. eeeeh nak share gambar lah sebenarnye tp tak tau gmbr ape nak di-share-kan. btw, this May banyak bende yg jadi. birthday cuosinssss ramai, birthday kaklong, annievasary mama ayah, my birthday tooo!. and yeahh not to forget EXAM jugaakkk -.- lega dah lepas :D so enjoy lah this 2 weeks holidays xoxo. nak buat cemane kan? latihan semasa cuti pon dapat sejarah punye topik je. topik lain? sorry x dapat. so saya xyah buat kan? :D 


HELLOOOOOOO! 
haritu birthday huda jugak. so celebrate kat KFC seksyen 7. pastu lepak kat tasik Shah Alam..

wassalam!

No comments:

Post a Comment