Tuesday 29 May 2012

Tonight is tonight :D

ASSALAMUALIKUM ! HAIIIIIII :)

semalam kan kite kan bace bed time story...haha. tak lah bed time story sgt. magazine wehh! Hijabista. keluaran pertama. so kaklong beli aku ape lagi bace la. haha. best jugakk. boleh tahan die punye style tudung. tp terlalu style and tak sesuai kot utk bbudak yg baru nak membesar mcm aku ni. haha :D but it just cooool ! ehehe. oh yaaaa! model muka depan magazine ni adelah Diana Ameer. congrats ! dah pakai tudung. lagi lawa kot. hihi :) ok dan aku sedang melayan filem 3 Temujanji. starring by Yana Samsudin and Piere Andre and Diana Ameer and Wawa Zainal too. ok dah tgk citer ni sebelum ni tp hari ni layan lagi. haha bosan ah layan movie je lah kan?? lagu baru Yana samsudin ngan Shaheizy Sam tu makin popular skrg. congrats too! :D 

gambar lame dah tapi baru edit tadi. haha :)
siang tadi on9 facebook. and soo ramai very important person yg on9. haha. so ape lagi aku tegur lah. tp yg kesiannya aku sgt malang dohh tadi. sorg tu tak kenal aku sorg lagi mcm hampehh je. yela kan org VIP yg popular habis. puiii so lantak lah mereka tu dah malas nak layan lebih baik chat dengan org yg nak chat ngan kite kan? betul tak? eh cepatt! am i rite? okay thankyou :D heee. 

tadi atok datang. baru balik dari Morib holiday dgn umi *my aunt. lepas maghrib tadi pulak ucu datang. sbb nak ambik atok. k. ucu kate ''mukabuku je'' haha. sbb mase ucu datang tu aku tgh bermukabuku. dah janji ngan Iffah nak on9. haha. aku setia tauuu! haha. peace! chatting and story2 pasal....urmm mcm2 ah. haha. hahh Anis td on9 lame giloooos. die lah bestfriend aku skrg. ehh, sape ckp baru skrg? dah lame tau kiteorg kenal dari darjah 1 lagi-2005 tauuu! alhamdulilah same sekolah dpt tawaran sekolah yg same. best! tahun lepas x rapat sgt sbb lain kelas tp tahun ni rapat mmg rapat. same kelas lah katekan! haha. rehat semua dtg sekolah pepagi buta jumpe die balik skolah tunggu mak masing2 ambik dgn die. usha2 dgn die. semua bende lah. haha :D che nab pon jugak tau! haha. dierg rindu dgn kelas diorg tahun lepas. tapi aku tak. hmm. sbb azam aku tahun lepas mmg x sabar nak keluar dari kelas tu. *azab* urghhh! tp girlss baik baik belaka. haha. tp tahun ni woooo woooo best weyyyy! best gilerr! dah ramai gengg. satu batch 98' aku dah kenal kot. so maybe ah kan bestnyeee! 

girlssss baikkkkk :* 
okay itu je lah kot yg nak diceritakan. segala salah dan silap harap dimaafi :) wassalam!




No comments:

Post a Comment