Sunday 17 June 2012

Esok...

Assalamualikum. hi. 



lame  sudah tak mengupdate. huihui. sorry ah. ok 1st week sekolah selapas 2 minggu bercuti. memang............mendebarkan. haha. sebab reslut exam menanti -.- huhhh. result dirahsiakan. harap maklum. kahkahkah. malam sabtu minggu last cuti tu ingat nak update. tapi bile dah on9 fb malam tu, seronok pulak. haha :D siang tu gi jalan and minum. mane lagi wehh kalau bukan bangunan aku tu -.- Restoran Pelita, Plaza Masalam, Seksyen 9. restoran tu mmg aku punye lah kan? apetah lagi Plaza Masalam tu. *berangan pandang langit* lol jk. main2 je. harapan lah...pastu beli durian. ohhh awesome bebeyh! xD sedap kott. 3 biji RM 30. mahal ke murah tu? entahlah aku makan je. haha :D 

dan malam tu yeah on9 fb. best dohh! haha. rase macam taknak off je. tapi apakan daya malam semakin gelap kan? cewahh ayat berbunga habis. lol. enough for that day...let's start a new day. haha. dah seminggu sekolah ni hmm bolela. plus J ngan ayuni buat gossip dalam kelas pasal aku ngan dotdotdot. haihhhh -.- sabar je lahhh. plus ade orang tu malu2 kucing plak. alahaiii. lepak sudahh wey. and penat training latihan sukan. huh. yeahh very tired! 3 hari berturut turut balik kol 5.30 ptg. giler x? berlari tengah panas lagi. urgh! muka ni dah burn dah tau tak??! aishhh. lumrah..nak aktif kan> hmm. nvm. takpe lah demi Laksamana. aku akan berjuang sehingga titisan darah yg terakhir. bagai nak gi perang. haha. merepek. sukan tahunan 18 hebat esok. Isnin. nasib baik Selasa cuti. woot woot. kau hado?! sebab tu lah ni mood cuti smpai selasa. haha. lalalala~ 

J ngan ayuni dan semua yg terlibat...haihh. diorang buat kontroversi pasal gmbr ni lah.
sebab brkomen2 dengan dotdotdot. kesahhh?! :p
takpelahhh. mulut orang kite tak boleh nak tutup kan? haha. *bajet artis* semalam gi kenduri rumah mak uda kat Serdang. hehh. mama bawak. ok. terrerr habis :D ayah gi Melaka. Jumaat lepas ade program Mentor Men Tee kat sekolah. ok. best ke? yeah. bolela. mengeratkan hubungan. katenye luahan hati ke hati. haha. ok and harap lah kau dapat kenal aku lepas ni. sebab dah satu group kan? so takde alasan! ok bye. doakan kejayaan saya Nurul Liyana binti Abdull Shukor wakil rumah Laksamana (merah) dalam acara 100m dan 4x100m pada hari esok. amin...:) assalamualaikum.


No comments:

Post a Comment